Wednesday, 6 July 2011

kerja part 2

Assalamualaikum....
rindunya...lama angah x muncul dengan entri baru.... to MIE RYZAL...nie aku muncul ngan entri baru...hahaha...baca sampai kurus...hehe
tengok tajuk entri pon korang taw kan...
okey berbalik kepada tajuk..korang mesti nak tahu angah kerja apa kan..??sebenarnya angah kerja kilang ja..
angah xkisah la korang nak kta angah minah kilang ka apa ka janji angah buat kerja yang halal...
sebenarnya kerja kat situ best...sebabnya angah dapat kawan baru...leader angah pon baik..kawan-kawan semua sporting...
korang mesti nak tahu kan kilang angah kerja 2 buat apa..???
nie mai nak cerita...hehehe
kilang angah kerja 2 buat wayar hardness...kalau orang kelantan diorang panggil wayar abe-abe...hehe..sebabnya hardness 2 kan kuat..hehe...
kilang 2 buat wayar-wayat untuk kereta keluaran PROTON..macan SAGA,ALZA, n yang terbaru SAGA FL...
yang bestnya kerja kat situ..duit minyak diorang bagi rm10 sehari...SEHARI k..bukan seminggu mahupon sebulan...sapa nak bagi kat korang rm10 seharikan..mesti xdak kan..padahal rumah angah nak ke kilang 2 just 10 minit ja...untung2...haha
hah...sebelum terlupa..angah dah dapat gaji...nak kata bnyak 2 xla..tapi boleh la...20 ari angah kerja dapat RM728...yang selebihnya ari angah kerja 2 akan dibawa ke gaji akan datang..kali nie xtaw la dapat berapa...n dengan gaji yang xseberapa nie..angah dapat beli barang yang angah idam2kan...tapi xnak bagi tahu korang..hehe
sebenarnya angah dah berenti kerja 1/7 ari 2 tapi sekarang nie baru ada ksempatan nak on9...
bila dah xkeja niekan...angah dah xtaw nak buat apa...
korang nak tengok kerja angah...????
meh nak tunjuk...
jeng...jeng...jeng....



***
**
*


***
**
*

***
**
*


***
**
*


***
**
*

***
**
*


***
**
*


***
**
*


***
**
*


Daaaaa.......

to semua kawan-kawan angah yang kat kilang 2...angah rindu korang sangat....wanie..kak linda..mak ummi..jamil..mirul...
kat sana diorang panggil angah nurul...so kalau ada yang panggil nurul..mirul yang tengok..kalau da yang panggil mirul..nurul yang tengok..hehe...
to orang kelantan...kak ruby,kak zah,tahkif n especially shah...thanx buat nurul hepi kat sana..
along..ida..lepas nie dah xleh rehat sekali...
rindunya.....

1 comment:

/>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...