Sunday, 22 May 2011

kerja...????

Assalamualaikum…
Rasanya dah lama angah xmuncul kan..(cam retis plak..nak muncul2 berbagai..hehe)
Hah…korang mesti tertanya-tanyakan…napa tiba-tiba angah letak tajuk kerja..
Sebenarnya mulai esok angah nk temuduga kerja..kerja apa…??? Korang kena la tunggu la entri akan datang k..
Esok pagi angah akan p tuk temuduga kerja…xtaw la dapat ka x…tapi minta-minta dapat la kan…J
Angah keja kat tempat nie sebagai kontrak ja…bab cuti pon 2 bulan ja kan..dok kat umah pon xtaw nak wat apa..
Bangun tidoq…makan..mandi…ten gok tv..makan..tidoq..bangun..makan..tidoq…
2 ja keja yang angah wat hari-hari..
Kalau xnak boring..angah layan cita kat tv..xpon tengok dalam lappy kesayangan angah nie..
Tapi xkan tiap masa nak layan cita ja kan..mesti la boringkan..kalau korang pon..mesti korang boring juga kan..
Tapi nie angah nak bagitau kat korang….kalau angah dah boring xtaw nak buat apa..angah melukis..tapi bukan lukis atas kertas..kalau lukis atas kertas..sori to say..angah memang fail lah..haha…
Nie lukis pakai Paint dalam lappy la..tapi xla lawa sangat angah lukis…maklumlah…tangan nie kurang berbakat dalam bab lukis-melukis nie..hehe
 mempersembahkan...jeng..jeng..jeng..hehe



no.1: nama angah



no 2: lebih kurang sama ja..hehe











p/s: angah xpandai nak melukis...harap korang suka la..hehehe...

3 comments:

  1. ca dtg dr GBP1M.... :) cntiknyer blog kamu... :)

    follow kmu....

    ReplyDelete
  2. hahaha nk gelak guling2 tngok lukisan angah...

    ReplyDelete
  3. sy dr GBP1M ni..

    kira ok la pix2 yg angah lukis tu..
    atleast,nmpk gmbran kasar tu cukup la..

    ReplyDelete

/>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...