Wednesday 30 March 2011

samNungAn entri yg lePas..!!! :)



dah lama aku kta nk wat sambungan entri uang lepas tp xdapat- buat lagi coz aku sibuk sikit...
Nie entri sambungan cita yg lpas…sori la klau day g xbest..coz dah lupa cikit(sikit ja taw,bukan banyak..hehe)….sehari 2 kami semua dapat makanan free kot..banyak giler dapat…yang mana yang lebih tue,ajk2 suruh bawa balik bilik n bgi kat kawan-kawan..untung kowt..!!
Lepas dah rehat semua,dah sembahyang, kami pon bergerak la munuju puncak menara poli…iaitu kemana lagi kalau bukan ke dewan tadi…lepas semua dah datang,slot yang kedua pon dimulakan…
Ala cam na nak cita nie,dh lpa la..huhuhu…nie aku skip2 taw…aku ngatkn nak update entri nie,tp busy sikit 2 yang lambat cikit bupdate 2..nie la jadinya..dah lpa cikit…diowang da buat kuiz mengenai tarikh lahir..
“spa kat cini yang lahir bulan 3,bangun..”
Aku pon bangun la..dalam aty nie dah dup dap dup dap…”apa la yang diowang nak wat kat aku erk..??”
Rpa2nya,diowang nak kasi hadiah..and diowang suruh semua yang ada dalam dewan 2,nyanyikan lagu bufday tok sapa yang lahir bulan 3…


Criuz aku dah lpa nak cita…korang jangan marah taw J….maklum la manusia mudah lpa..kihkihkih..
Nie aku cita yang past nak blik dh k..dalam kol 5 la ceramah 2 habis..kira best arr ceramah 2..xboring langsung..waktu balik kami dijamu dengan minuman petang..karipap ngan ayaq the o panas…sedap..!!
Lepas dah balik bilik,aku n budak bilik melepak kat tasik…
The end..!!! J
p/s- 2 ja kot yang mampu aku ingat..sebarang kesulitan amat dikesali..hehehe…

No comments:

Post a Comment

/>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...