Thursday 31 March 2011

test awal...????

ari nie betul2 buat aku terkejut...
sepatutnya test mula kol 11...malam 2 aku tidoq la awal sebab esok aku nak bangun awal study...
study semalam pon just tengok2 ja...
pagi esoknya,tengah sedap2 tidoq...tiba2 aku dikejutkan dengan bunyi mesej..(tutt..tutt..tutt..)...rasa cam malas ja nak buka mesej 2..tp tangan nie gatal sangat nak buka..
aku pon buka la mesej..tiba2..
"puan kata test kul 9..coz puan kena jadi juri tok final projek..."
aku bangun dengan spontannya dan terus mandi..time 2 dah pukul 8.25 kot..
nie first time aku mandi xsampai 10 minit...
lepas mandi,main sarung ja baju kurung...dengan xiron lagi..nasib baik la baju 2 x banyak kedut...
buku pon xbaca lagi...redha jala...
tapai time jawab test 2...alhamdulilah..soklan2 senang juga..kira aku boleh jawab la..xmen hantam2 erk...hehehe...
n aku keluar kelas dengan gembiranya..coz aku leh jawab...
THE END... :)

No comments:

Post a Comment

/>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...