Sunday 27 March 2011

Time aku ngah menaip entry nie,aku tengah sedap makan coklat cadbury pemberian sowang kawan time bufday aku..hehehe…aku mula cita erk..dengaq taw..
 Arie nie aku bangun awal coz aku ada agenda penting dari pagi sampai petang…korang nak tahu agenda apa…????jeng3…program bersama Management and science university (MSU)…mula-mula sampai kat dewan kuliah utama tue,aku ingatkan ceramah nie mmbosankan..tapi rupa-rupanya aku tanggapan aku salah sama sekali(don't judge a book by it cover k..)wahh..skeping ehh..speaking la..hehehe...k aku sambung balik k..sampainya kat sana,first kena tick attenden dulu la...lpas 2 baru bleh msuk dalam dewan..duduk dalam 5 minit,baru penceramah mai..pencramah muda-muda lagi..yang bestnya,penceramah sporting giler..siap leh panggil akak lagi..sporting kan..??? walaupon diowang nie pensyarah,diowang nie still lagi leh jadi gila2..slot pertama kiranya start pukul 8 sampai pukul 12 la..masa slot pertama,diowang bagi la ceramah macam mana nak mermotivasi diri kita sendiri..da la diowang letak aktiviti cikit tok bagi kami epy..time 2 dia panggil nama..kawan2 aku semua kena...aku pon ingatkan xkan kena la,alih-alih dia panggil NURUL ZAFIRAH.. seram sejuk juga la time 2..rupa-rupanya,dia suruh kami pegang tangan dengan orang depan pas 2 bersilang pula dengan orang kat sebelah..kami kena rungkaikan ikatan tangan 2 menjadi 1 bulatan bulat..mula-mula 2 xleh buat langsung.lepas cuba..akhirnya kini pasti..apa yg aku merapu nie..akhirnya kami berjaya membuat 1 bulatan bulat ..hahaha...lepas dah habis aktiviti 2,kami diberi rehat 30 minit..pukul 10.35 kami rehat lepas masuk balik pukul 11.05 pagi..time rehat 2, kami dijamu dengan jamu..eeheeh.. kami dijamu dengan bihun goreng yang sedap lagi menjilat jari  tangan dan jari kaki kami kot(nampak sangat menipu..huhuhu.)..dan terbaik dari ladang kak limah...lepas makan kami sambung balik slot yang tadi..diowang bagi la tips2...cara2 nak memotivasi diri..cara nak elakkan stress..dan macam2 lagi la..lepas 2 kami dibahagikan kepada beberapa kumpulan..kami biberi sekeping kertas,n then kena gunting kertas 2 bagi jdi 1 bulatan tang memuatkan ahli kumpulan kami..
aku dah xlarat nak taip nie...t kta jmpa lagi erk..pada entri akan datang..gpon aku dah ngantok nie...baju pon xiron lgi..kita jumpa esok k..hihi-bubye..!!!  



mood: lesu + letih + ngantok= TIDUR..!!!!!

No comments:

Post a Comment

/>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...