Saturday, 23 April 2011

outing....

Assalamualiakum....
sapa xjawab dosa...
ada orang x..???angah nak masuk nie..
OUTING....
berkenaan tajuk di atas..angah ingin menceritakan satu cerita..(cam nak wat karangan ja..huhuhu)
kelmarin angah keluar Kangar...ibu negeri bagi Perlis Indera Kayangan..
angah keluar outing sebab :-
1) nak teman kawan p celcom center...
2)nak antaq kawan bilik angah balik nogori...(Fad.......nak ikot...T-T)http://www.cute-smiley.com


Angah ngan budak bilik angah yang len p nek teksi..kami pergi 4 orang....tambang rm20..so sorang byaq rm5 ja..jimat la sikit...
sampai ja kat Kangar 2,kami terus cari kedai makan..maklum la lapar sangat...pagi minum ayaq nescafe ja...2 yang lapar 2 + dahaga..http://www.cute-smiley.com
                      
                                            

nie sebelum dimakan oleh Angah..hahaha
angah makan keuyteow(ntah betul ntah x eja dya..jnji bunyi sma....hehehe)


**
**
**
**
**
\/




setelah dimakan oleh Angah yang lapar..huhuhu
(korang nampak 2 apa yang ada kat situ..??? itu ialah sawi + taugeh + kobis)
Angah terlupa nak gtaw xnak sayur...

sebenarnya angah nie sorang manusia yang sangat2 tidak berminat dengan segala jenis sayur-sayuran yang ada di dunia nie...(terover plak)...
angah pon xtaw napa angah xmakan sayur...bukan sekarang angah xmakan sayur...
sejak dari dulu lagi angah xmakan(xingat la bila)...angah pon xtaw napa angah xmakan sayur...
n sayur 2 pon xtaw napa angah xnak makan diorang...(klau sayur 2 cakap...maw pengsan angah).huhuhu....
sebelum nie angah makan juga sayur tapi sayur 2 mesti potong kecik-sekecik keciknya tp klau  makan 2 sikit ja..
ada la dulu p makan ngan family kat kedai makan..angah makan char keuyteow..tengah2 sedap dok makan sambil layan jiwang + angin malam yang sejuk lagi menyegarkan...angah tergigit taugeh...perhhhh. rasanya sangat sangat lah pahit...lepas 2 xmakan terus...bagi kat abah sowoh abah abiskan...
sejak 2 la...angah nie "elergik" sikit ngan sayur...



angah nie kalau dapat makan..xtengok kiri + kanan + depan + belakang + atas + bawah dah...
(2 tengah mencari segala jenis sawi + taugeh + kobis)


**
**
**
**
**
\/




kan angah dah kata...owang tangkap gambaq pon angah xperasan...
khusyuk minum...tadi khusyuk makan... 

**
**
**
**
**
\/


ngah mencari benda tersembuniy..hehehe....(2 la kwan angah yang nak balik nogori 2...sedih  )




lepas dah abis makan...kami pon beredar la..tapi bayar dulu kat kaynter..bukan p cam 2 ja noh...hehehe...
lepas dah bayar terus p stesen bas yntyk antaq kawan angah 2....
dekat tiket 2 tulis bas kol 5...angah n the geng..hehehe...sampai kat stesen bas lebih kurang kol 4.30 la...
teman kawan angah sebelum bas dya sampai..

**
**
**
**
**
\/



posing sebelum bas mai..muka penuh dengan nur..hehehe...
(padahal muka kna panas matahari..hehehe

**
**
**
**
**
\/



no comment...???

bas fad dah mai.....
fad dah nak balik nogori....
sedihnya....http://www.cute-smiley.com
sem depan baquu dapat jumpa balik....

**
**
**
**
**
\/



nak ikot....!!!!!!!!!!!!!!!!

**
**
**
**
**
\/




tengok....bukan angah ja nak ikot..lala pon nak ikot juga....
(yang kat belakang 2 ngah dok beratur tnggu nak dapat duit raya..hehehe)


Lepas dah antaq fad nek bas...angah n yang len2 pon beredar....
kami p celcom center n then p beli barang sikit....
lebih kurang kol 6.10 g kat stesen bas n nek bas balik poli...
p kangar berempat..tp balik berdua...pelikkan..????
sebab si lala nie pon nak balik umah dia gak...umah dia dekat ja..kat kangar juga...
balik la angah n kirah..2 orang kami ja....
THE END......(sronok x cita angah...???? hehehehe)


No comments:

Post a Comment

/>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...