Saturday 26 March 2011

peNat kowt...!!!!

start 27/3 sampai la 1/4 aku akan busy giler....mna dengan teori test lgi,practical test..kuiz...bkn stkat siang,malam pon da test kowt...adoi...grenti pengsan nie....huhuhu....mak,tolong kakngah...!!!!
 sok da program dengan MSU...dri kol 8 pagi sampai 5 ptg...penat akan menjelma lgi...2 pon xtaw nk p ka x...berdasarkn ramalan(yoyo ooo ja kan) ramai budak klas aku yg XAKAN PERGI...caya la..puning2 kpala kerna mmikirkn ia....


aku nie pemalas cikit..dekat2 nk exam,nak kuiz,nak test..baru aku kalut nk wat ulangkaji..apa nk jdi daaa...(nie la ya ank2..calon2 yg xlyak tok di buat istri..hehe..)..tp 2 la kyataannya..aku nie mmang pemalas..siaran ulangan PEMALAS..!!! huhuhu....lepas 2 baru kalut nk ulangkji...
"time lapang2 bkn nk blajaq..apa nk jdi nie hah..pemalas..angah2..bila la nak berubah nie.."(cara mak aku marah aku...)..hehehe...sweetkan...


okey..aku smbong blik..klau di pikir2kan balik..sem nie mmang penat...dah la short sem..maunya xpnat..sem lpas kdang2 klas mla kol 10 abis paling lwat kol 4 xpon kol 3..sem nie kol 8 kelas dh mla..abis klas kol 5...rehat pon 1 jam ja..subject plak ssah2...da 1 subjek 2 smpai 4 jam kredit..jenoh nk kumpul 4 jam kredit..tolong aku...!!! nk demam pon da gak...bkn stkat 2 ja..da lgi yg ssah..semi,et..arap2 aku lek cover la smua 2 ngan snang....AMIN....doakan aku erk..
k la..nie ja yg aku mmpu taip stakat nie..t kta bjmpa lgi di msa akn dtg k...hihi bye-bye..!!!

mood: lesu....

No comments:

Post a Comment

/>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...