Sunday, 30 September 2012

Menggamit Memori

Assalamualaikum
Segalanya di sini menggamit memori..wahh dah serupa tagline radio klasik nasional dah kan.Sebenarnya bukan apa, ari tu ada terbuka folder gambar dekat mr lappy angah ni, lepas tu terjumpa la folder praktikal yang angah buat masa sem 4 ari tu.Buka la tengok gambar dalam tu tiba-tiba zasssssss rindu menjelma.Walaupon tempat praktikal dengan rumah angah tu dekat tapi bukan selalu boleh p.bila nak p ja, ada ja halangan.huhuhu
So bila dah terjumpa gambar-gambar ni, kurang la sikit rindu kat depa ni..cewahhhhhh

barisan pekerja + bos besar + budak praktikal
2 pandang sana 2 pandang sini = cantik
terserlah kebudak-budakan = amzar spontan time ni,klau tak susah nak tangkap gambar dia
gambar ni ja yang ok yg len kabur sikit tpi kenapa harus ada amzar...????
sekali lagi, 2 sana 2 sini
muka amzar muka tak puas hati
muka amzar muka tak puas hati lagi..hahaha
macam-macam kenangan ada masa praktikal kat sana. Dah macam adik-beradik walaupon baru 5 bulan praktikal. Bos yang baik, penyelia yang sporting. sebab apa sporting..?? bayangkan time wat kerja luar, boleh lagi p jalan-jalan, shopping beli barang. Pekerja yang banyak memberi tunjuk ajar dan anak-anak bos yang baik.
p/s :: entri lama tersimpan dalam draf..kihkihkih

No comments:

Post a Comment

/>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...