Saturday 24 September 2011

CONTEST MOMMUY ENGKAULAH RATU HATIKU..

Assalamualaikum semua..
mesti ampa semua tertanya-tanya apa la benda nie..
ce cita sikit apa tu..
nie mai cik angah nak cerita.
first angah nak bagitaw yang nie first time angah join contest.sebelum nie angah xpernah join apa-apa pon contest yang para blogger dok buat semua.bukan xpercaya tapi xberani nak cuba.

mai angah nak cerita sikit berkenaan contest nie...caranya senang ja. first giveaway nie anjuran mommuy secret. credit to jue sebab tag angah dalam entri dia..=)
first ampa semua kena buat entri berkenaan dengan tajuk nie.MOMMUY ENGKAULAH RATU HATIKU..sememangnya. tak da sapa yang boleh menggantikan tempat mak kita selain mak kita sendiri.even ayah kita,kawan baik kita ataupun pakwe/makwe kita. mak bukan sekadar ratu tapi permaisuri,raja di hati kita.queen elizabeth pon kalah taw dengan mak kita.(ops terlebih suda).
 walaupun hanya 4 patah perkataan "MOMMUY ENGKAULAH RATU HATIKU" tapi memberi makna 4000 perkataan dalam diri kita.kita memang xsedar semua 2.yala masa kita baby-baby lagi mana taw apa-apa kan.mak kita sanggup bangun tengah-tengah malam sebab nak bancuh susu nak bagi kita makan sebab lapar.bangun gantikan pampers sebab kita buang ayaq kecik + besar. sanngup tidoq lambat asalkan kita tidoq dulu sebab nak halang diri kita dari kena gigit dengan nyamuk gatal. kadang-kadang tidoq xcukup sebab nak jaga kita ja. bila kita sekolah,mak bangun awal kejutkan kita,mandikan kita,buat sarapan untuk kita.kadang-kadang hantaq kita sekolah. bila kita besaq pon kita masih mengharapkan mak kita lagi..xpercaya..??
meh nak buktikan..masa nak exam minta restu sapa..??minta restu mak dulu kan baru ayah.kalau dah nak kawin pon wajib minta restu mak ayah.
even angah dah besaq.dah 19 tahun,angah masih mengharapkan mak.tapi mak angah xpernah mengeluh dengan semua 2.mak sanggup bersusah payah untuk angah adik-beradik asalkan kami semua adik-beradik dapat hidup dengan selesa.walaupun entri nie khas untuk mak,tapi angah bangga mempunyai mak dan ayah angah.I LOVE U ALL SO MUCH...muahhhh5...
kakngah janji akan belajaq bersungguh-sungguh.xkan main-main. Insyallah kalau kakngah dah berjaya kakngah akan bawa mak ngan abah menunaikan umrah dan haji..amin..






                                              




                                                                                                                 

1 comment:

/>
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...